Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно з Законом «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливі протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Компанія здійснює повернення та обмін товарів належної якості згідно з Законом «Про захист прав споживачів».
Терміни повернення та обміну
Повернення та обмін товарів можливі протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотна доставка товарів здійснюється безкоштовно.
Умови повернення для товарів належної якості
Поширені питання.
Повернення товару, що не підходить за особистими причинами
Випадково додалась або переплутана позиція у замовленні? Під час перевірки посилки Ви побачили пошкодження товару? Розуміємо, що непорозуміння трапляються. Просто розкажіть нам про проблему, а ми допоможемо швидко вирішити її. ви маєте право на повернення товару належної якості протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки.
На жаль, навіть найвідоміші бренди не застраховані від збою на виробництві. Якщо ви виявите дефекти, можете повернути товар неналежної якості.
Відповідно до Закону товар ви можете повернути за умови дотримання наступних вимог:
• збережена комплектність товару;
• збережена цілісність упаковки;
• збережені маркування та ярлики виробника;
• товар новий і не був у використанні: відсутні сліди використання, подряпини, зламаний дозатор, потертості тощо.
Як повернути товар, отриманий Новою Поштою?
- Узгодьте повернення з My Charm по телефону +38 (095) 471-15-13, у чаті або месенджері на сайті mycharm.com.ua або написавши лист на пошту mycharmcosm@gmail.com.
- Заповніть «Заяву на повернення товару» (документ міститься в замовленні), обов'язково внесіть дані у всі поля, зокрема вказавши: ПІБ, IBAN, номер банківської картки та ІПН, і підпишіть.
- Упакуйте товар в оригінальну упаковку в повній комплектації (поставлені в комплекті товари також необхідно повертати), вкладіть у упаковку заяву на повернення.
- Відправте товар Новою Поштою. При відправці Новою Поштою вкажіть повну вартість товару.
- Після перевірки на складі цілісності товару та комплектності вам будуть повернуті кошти або, у разі відмови, з вами зв'яжеться наш менеджер.
- Кошти за товар повертаються протягом 5 робочих днів з дати отримання товару на складі.
Адреса для повернення товару
- Відправте нам товар «Нова пошта», м. Рівне, відділення №1. отримувач Костюк Олена Анатоліївна, моб. +38 (095) 471-15-13.
- Вкажіть оцінну вартість відповідно до ціни товару.
- Послуги «Зворотна доставка» та «Накладний платіж» необхідно скасувати.
Повернення коштів за товар
- на картку (номер картки та ПІБ власника банківської картки).
- Кошти повертаються на вказану вами картку протягом 2-7 днів після отримання та перевірки нами вашого повернення.
Згідно з Законом «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачу в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених в чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.
Рекомендуємо:
- Зберігати чек або накладну до закінчення терміну придатності товару.
- Оглядати товар при отриманні.
- Не розкривати упаковку товару, якщо ви не впевнені, що хочете купити.
Дотримання цих простих правил допоможе вам уникнути проблем при обміні та поверненні косметики.